Originaltext

Ti spomin si mi najlepši, ki ostal mi v srcu bo. Pesem, ki jo pojem zate, mi do zdaj najlepša je.

Zdaj več pesmi ne bom pela, ker spominja me na te. Rada bi bila vesela, toda zdaj prepozno je.

Pesem vesela, pesem zame. Rada bi pela samo zate. Pesem najlepša, kam si odšla? Rada bi pela v’sel’ga srca.

A melodije več ne poznam, le še spomin je, ki zdaj ga imam.

Übersetzung

Du bist mir die schönste Erinnerung, die in meinem Herzen bleiben wird. Das Lied, das ich für dich singe, i st für mich das schönste bisher.

Jetzt werde ich das Lied nicht mehr singen, weil es mich an dich erinnert. Gerne wäre ich froh, doch jetzt ist es zu spät.

Ein frohes Lied, ein Lied für mich. Am liebsten würde ich nur für dich singen. Du schönstes Lied, wohin bist du gegangen? Gerne würde ich frohen Herzens singen.

Doch die Melodie kenne ich nicht mehr, sie ist nur mehr eine Erinnerung, die ich noch habe.

Das schönste Lied, das war für dich!

Doch kann ich nicht mehr singen,

es ist vorbei für mich.

Ženski zbor s solom.

Danica Thaler-Urschitz je sodelavka uredništva slovenskih oddaj pri ORF-u, Hanzi Artač pa znan in uspešen skladatelj – med drugim tudi zelo znane pesmi »Ob reki Dravci«. Prosil jo je v času, ko je vodila otroški zbor v Ločah, da mu napiše besedilo, ki bi ga rad uglasbil. Nastala je pesem Spomin, ki jo je premierno zapela – in tudi posnela – glasbena skupina Rož.

Frauenchor

Mezzosopran solo Bernarda Fink-Inzko

Danica Thaler-Urschitz ist Mitarbeiterin der Volksgruppenredaktion des ORF Kärnten, aus der Feder von Hanzi Artač stammt unter anderem auch das Lied »Ob reki Dravci« – bekannt vor allem in der Version mit Instrumentalbegleitung (zB Ansambel Korenika) –, das als »Hymne« bei größeren Veranstaltungen (zB Koroška poje) gesungen wird. Danica Thaler-Urschitz – Mitarbeiterin des ORF Kärnten (slowenische Sendungen) – http://volksgruppen.orf.at/slovenci/

Hanzi Artač – Komponist –http://www.musiklexikon.ac.at/ml/musik_A/Artac_Hanzi.xml; Verbund der VolksLiedWerke Österreichs und Südtirols – 115 Eintragungen im Webkatalog http://vlw1.dabis.org/PSI/redirect.psi


<< Vorheriges Lied | Übersicht | Nächstes Lied >>